torsdag 7 mars 2013

Tack Tack Tack!

Världens bästa pappa kom hem med en present till mig idag, Breaking Dawn - part 2 på DvD! Jätte, super, mega glad! Jag har redan sett den men den är så grym så jag måste se den igen och man är ju ingen riktig "twihard" om man inte har den kompletta samlingen. Nejdå jag bara skojar men jag har alla filmer och alla böcker - inklusive Bree Tanners andra liv (second life of Bree Tanner). Jag vet i alla fall vad jag ska göra ikväll... Bortsätt från att kolla på BRDN-2 ska jag skypa med Elina och vi ska planera och bestämma de sista på våra outfits till Melodifestivalen på lördag. Egentligen satte jag mig vid datorn för att spela the sims 3 så jag ska väll göra de nu då. Twinkie Twinkie!



ps, vad betyder "sims"?,
 komentera svaret om du vill eller skriv på kik - nightlockk, mail - n.victoria@live.se
(ni kan skriva även om ni inte vet svaret!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar