torsdag 7 mars 2013

Guys call this a beauty....

I call this a beauty... Bara jag som blir lite irriterad på såna bilder?
Man måste inte hålla på att vända allt mot de som är "klassiskt snygga" hela tiden, eller mot de som har smink för de är ju en stil som de trivs med så de är diskriminering att inte låta de ha de också! Dessutom tycker jag faktiskt inte att folk med cancer är speciellt vackra för "vacker" för mig är styrka och lycka! På de bilderna ser de ju bara bleka, svaga och nästintill döende ut. Jag blir bara deprimerad och tycker synd om dem och deras familjer. Visst får folk lägga upp såna bilder och skriva  vad de tycker om de nu tycker så men har ni tänkt på vad många facebook sidor som lägger upp bilderna? De där har inget med personliga åsikter att göra, folk vill bara visa att de banne mig är emot alla med smink, cancer och killars smak. Killar har faktiskt också olika smak precis som tjejer och några skulle nog ha valt den friska, några den sjuka och några ingen av dem. Nu kanske ni tror att jag inte är emot cancer men så är de inte... Jag tycker att cancer är de värsta sjukdomen som finns och om det fanns någon som kommit på den skulle jag kunna tänka mig att personligen skjuta den. De är just därför jag bara blir deprimerad när de visar bilder på sjuka tonårs tjejer.

Nu till något roligare, igår va jag ju på fest och de var super kul! Älskar verkligen mina vänner! Idag kanske Ottilia kommer hit för vi ska göra en talkshow, haha! den kommer upp på bloggen sen om de blir nåt. Jag drack blåbär/mango smoothie till frukost nyss och nu ska jag antingen ta en promenad i solen eller träna lite inne.


Twinkie Twinkie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar