söndag 10 mars 2013

Nu kommer bild bomben!


Idag har jag hunnit med en frukost smoothie, en jogging tur, matte och piano. Efter de satte jag mig för att gå igenom de bra bilderna och ladda in dem på datorn. Jag har kort på de flesta artisterna men när de var dags för YOHIO så tog jag kort med två mobiler samtidigt plus att mamma filmade. Just nu kommer bilderna jag tog med mammas telefon, ni fick ett smakprov från dem från min igår och de andra kommer någon annan dag.











Jag lägger bara upp YOHIO bilder nu också!
Senare idag ska jag inte göra något specielt. Bara jobba lite mer matte inför nationella imorgon och så ska jag redigera ihop min och Ottilias talk-show.

YOHIO vann ju som sagt inte men jag har hört att han ska göra en Sverige turné i sommar och om de är så har jag redan fixat med mamma så jag får gå!!! Om någon vet något, till exempel om de verkligen är sant, om   man ska fixa biljetter, var man kan fixa biljetter och/eller vilka städer han kommer till så blir jag jätte, super, mega glad om ni komenterar/kikar/mailar mig!
kik - nightlockk
mail - n.victoria@live.se

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar